Skip to Store Area:

Profisportshop

Cosul meu
0 Items - 0,0 RON

Intrebari frecvente


1. Intrebari generale despre magazinul on-line

1.1. Cine este www.profisportshop.ro?
www.profisportshop.ro este distribuitorul autorizat al produselor de darts marca Harrows, al produselor de biliard, snooker si multigames marca Buffalo, al produselor de bowling marca Xima, Brunswick si AMF.
www.profisportshop.ro este operat de S.C. L&F ELECTRONICS S.R.L., cu sediul in Cluj-Napoca, CUI: RO17919271, inregistrata la Oficiul Comertului cu J12/3175/2005.

1.2. Ce este Happy Day?
Este sectiunea special creata pentru vizitatorii nostri fideli. Aceasta sectiune devine activa o zi pe saptamana, iar in cadrul ei vor aparea produse cu reduceri substantiale. Ziua nu va fi anuntata inainte, iar dumneavoastra trebuie sa vizitati frecvent magazinul nostru on-line pentru a descoperi aceasta zi a reducerilor.

1.3. Ce este un newsletter?
Este un seviciu optional oferit clientilor, prin care sub forma unor scrisori electronice se aduc la cunostinta clientului toate stirile, noutatile, reducerile, evenimentele mai importante legate de activitatea site-ului si al companiei L&F ELECTRONICS. Mai multe detalii gasiti in sectiunea ”Termeni si conditii” la aliniatul 18, ”Newsletter”.

1.4. Pot sa aleg sa nu mai primesc newsletter-ul?
Sigur ca da. Abonarea la newsletter este optionala, deci si dezabonarea se face in mod independent si automat. Detalii despre dezabonare puteti gasi la sfarsitul fiecarui mesaj trimis de www.profisportshop.ro, pentru a fi siguri ca mesajul nostru ajunge doar la cei care vor sa il primeasca.

1.5. Cum se asigura garantia?
In situatia in care garantia se ofera de catre L&F ELECTRONICS S.R.L. , aceasta se realizeaza prin repararea sau inlocuirea produsului defect, dupa caz. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. Garantia si service-ul sunt asigurate la sediul sau punctele de lucru ale L&F ELECTRONICS. Mai multe detalii referitoare la garantie puteti gasi in sectiunea ”Termeni si conditii” la aliniatul 13, ”Garantie".

1.6. Cum caut un articol pe www.profisportshop.ro?
Daca stiti denumirea produsului respectiv, o introduceti in casuta dreptunghiulara aflata in partea dreapta al header-ului, dati enter sau click pe „GO” si produsul va fi cautat. Este important sa introduceti denumirea corecta a produsului.

1.7. Am o intrebare la care nu am gasit raspuns. Ce fac?
In acest caz putei sa ne trimiteti un e-mail cu intrebarea dvs. si un reprezentant de vanzari va va contacta in cel mai scurt timp posibil sau puteti suna la nr. de tel. 0264-535515.

2. Intrebari despre comenzi 

2.1. Cum se face o comanda?
Dupa selectarea produsului ce urmeaza a fi cumparat, clientul adauga produsul la cosul de cumparaturi pentru efectuarea comenzii. Fiecare produs va fi selectat separat, chiar daca se afla pe aceeasi pagina. Dupa completarea tuturor datelor solicitate si confirmarea comenzii, cumparatorul va primi un e-mail de confirmare. Mai multe detalii gasiti in sectiunea ”Termeni si conditii” la aliniatul 5, ”Efectuarea unei comenzi”.

2.2. Exista o valoare minima a comenzii?
Da. Insa aceasta valoare minima a comenzii este modica, de 50 de lei prin curier si 100 de lei prin posta (in conditiile prevazute la art. 2.6.).

2.3. Imi doresc un produs care nu este in stoc. Ce fac?
In cazul in care produsul nu este pe stoc puteti contacta departamentul de vanzari telefonic pe nr. 0264-535515 sau prin e-mail contact@profisportshop.ro si astfel puteti afla cand se preconizeaza intrarea in stoc a produsului respectiv. Daca doriti, puteti fi notat pe o lista de asteptare pentru produsul respectiv.

2.4. Cum platesc?
Puteti plati cash la curier in momentul in care va aduce comanda sau direct pe site. In cel de-al doilea caz trebuie sa alegeti metoda de plata prin e-payment atunci cand efectuati comanda. Mai exista si varianta de a vi se emite o factura proforma si sa faceti plata prin transfer bancar, iar comanda se va trimite dupa confirmarea platii.

2.5. Promotii sau reduceri exista?
Da, sunt mereu oferte speciale sau reduceri pentru clienti. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate numai clientilor fideli si abonatilor la newsletter-ul nostru. Cea mai buna cale pentru a profita de promotii sau reduceri este sa va abonati la newsletter. Daca va razganditi, va puteti dezabona oricand.

2.6. Care sunt modalitatile si costurile de livrare?
Livrarea se face cu ajutorul serviciilor de curierat rapid ale Urgent Curier, in 1-2 zile lucratoare (sistem door to door). In cazul in care pentru o localitate se percep kilometri suplimentari (puteti verifica acest lucru pe site-ul Urgent Curier), comanda va fi trimisa prin Posta Romana (in acest caz valoarea minima a comenzii este de 100 RON, iar costul transportului va fi suportat de noi). Pentru comenzi mai mari de 250 RON, costul transportului prin curier este suportat de noi (cu exceptia meselor home family si a produselor profesionale). Pentru comenzi sub 250 RON, costul transportului este suportat de catre client si poate fi calculat aici:https://www.urgent-curier.ro/Private/Calculator.aspx.

In Cluj-Napoaca nu se livreaza prin Urgent Curier. Livrarea in acest caz va fi asigurata de un reprezentant www.profisportshop.ro in termen de 24 – 48 ore de la confirmarea comenzii. Valoarea minima a comenzii in acest caz este de 200 RON.

2.7. Sunt comerciant. Pot st fac cumparaturi la dvs la preturi en-gross?
Da, desigur. Detaliile in acest sens le negociem de obicei cu ocazia intalnirii personale. Asadar, in cazul in care sunteti interesat sa cumparati in cantitati mari, ne puteti contacta prin e-mail si va vom da informatiile necesare.

2.8. As avea o rugaminte speciala legata de produsele comandate. Ce sa fac?
Exista si aceasta posibilitate. Cea mai simpla modalitate este sa trimiteti un e-mail cu rugamintea respectiva sau atunci cand veti primi telefonul de confirmare al comenzii sa spuneti ce rugaminte aveti. De asemenea, puteti suna la nr. 0264-535515.
La fel se poate proceda si in cazul oricarei modificari referitoare la comanda, intervenita ulterior trimiterii comenzii.

3. Intrebari despre produsele de darts

3.1. Ce este tungstenul?
Tungstenul este un material mai dens, dar si mai fragil. Din aceasta cauza un alt aliaj se mai adauga pentru a evita ruperea, de obicei nichel. O data cu cresterea procentajului de tungsten, creste densitatea corpului sagetii, astfel vei obtine un corp de sageata mai subtire (fata de bronz sau nichel) chiar si la o greutate mai mare. Dar o data cu cresterea procentajului de tungsten va creste si pretul sagetii. Asta deoarece tungstenul este un material greu de prelucrat. Duritatea corpului de tungsten permite pastrarea pe timp indelungat a canelurilor si zimturilor de pe suprafata lui. Tungstenul este alegerea preferata pentru majoritatea jucatorilor de darts deoarece sagetile subtiri permit grupajul lor in bord. 

3.2. Cum sa-mi aleg sagetile?
Alegerea sagetilor depinde de mai multi factori: cat de avansat sau incepator esti in darts, cati bani esti dispus sa cheltui, ce grip (priza) ti se potriveste pe degetele tale, in ce fel tii sageata in mana, cum e felul si puterea aruncarii tale. Toate acestea vor influenta alegerea sagetii potrivite, care va veni dupa mai multa experienta si mai multe incercari. Cel mai bine este daca, inainte de a cumpara sageti, incerci sagetile cunostintelor si prietenilor cu care joci darts si astfel vei putea alege mai usor. Chiar si in cazul jucatorilor experimentati intervin momente in care simt nevoia sa schimbe sagetile sau greuatatea lor, deci nu fi dezamagit daca dupa un timp vei simti ca sagetile tale nu-ti mai plac.

3.3. Cum se monteaza bordul?
Este foarte important ca bordul de darts sa fie montat corespunzator, conform standardelor internationale. Astfel, distanta oficiala pentru linia de aruncare (“Startline”) este de 237 cm. Distanta se masoara pe podea, orizontal de la perete la linia de aruncare, astfel incat la perete sa se porneasca de la punctul dat de intersectia liniei verticale imaginare trase de la “bull’s eye” la podea. Inaltimea la care trebuie sa se afle “bull’s eye” este de 173 cm, masurata de la centrul “bull’s eye” la podea. Distanta in diagonala se masoara pentru a verifica daca bordul este montat corect. Se masoara diagonala dintre centrul “bull’s eye” si linia de aruncare. Aceasta distanta trebuie sa fie aproximativ 293 cm.

4. Intrebari despre produsele de biliard si snooker

4.1. Cum sa-mi aleg tacul?
Alegerea va depinde de mai multi factori, printre care puterea loviturii jucatorului, precizia si experienta sa, potrivirea pe mana a greutatii tacului, pretul si evident designul tacului. Alegerea este oricum o problema subiectiva, dar se recomanda in principiu ca inainte sa-ti cumperi tacul tau personal sa joci cu tacurile altora, sa acumulezi un pic de experienta si apoi sa iei decizia.

4.2. Cum sa-mi aleg husa sau caseta potrivita pentru tacul meu?
La toate husele si casetele de pe site-ul nostru veti gasi in descriere informatii despre potrivirea lor pe diferite tipuri de tacuri.

4.3. Cum se intretine tacul?  

Pastrati tacul dumneavoastra intr-o caseta de buna calitate (este ideala o caseta rigida). Nu lasati tacul inclinat intr-un colt atunci cand nu il folositi. Nu tineti tacul si caseta in apropierea unei surse de caldura (langa un radiator sau la lumina soarelui).Nu lasati tacul in portbagajul masinii deoarece caldura mare din timpul zilei si umezeala si frigul din timpul nopţii, schimbarile rapide de temperatura si umiditate dauneaza tacului.Daca tacul devine lipicios in timpul jocului, curatati-l cu o carpa foarte putin umeda si uscati-l imediat. Nu folositi niciodata smirghel pe tacul dumneavoastra, acesta va indeparta stratul de protectie de pe shaft, lasand lemnul gol, ceea ce va conduce la distrugerea treptata a shaft-ului tacului. Din cand in cand (3 – 6 luni, in functie de frecventa cu care jucati), tratati tacul cu ulei natural. Curatati tacul cu o carpa umeda si apoi uscati-l. (Daca tacul este foarte murdar, se poate folosi un detergent slab – nu folositi multa apa, deoarece aceasta poate conduce la umflarea tacului). Uleiul se aplica pe tac cu o carpa sau cu un prosop de hartie, se lasa peste noapte pentru a se absorbi, apoi se sterge tacul cu o carpa curata pana cand devine lustruit si curat si pana cand reziduurile nu mai sunt vizibile pe carpa curata. Apoi se sterge cu o carpa umeda si se usuca. Daca tacul are imbinare, stergeti din cand in cand fetele imbinarii cu o bucata de lana foarte fina. Mizeria sau grasimea de la imbinarea tacului pot afecta jocul. 

Newsletter
Facebook Google Plus Youtube Twitter